הודעות ללקוחות הבנק

לקוחות יקרים,

עפ"י הנחיות בנק ישראל סניף ביתר עלית נסגר זמנית. שירותים ינתנו ללקוחות בסניף מגבה - סניף ירושלים, גאולה ברחוב שמגר 21, רוממה

שעות פעילות הסניף:

א', ג', ד' – 09:00-14:30

ב', ה' – 09:00-13:30  | 16:00-18:00

ו' - סגור

שאר סניפי הבנק פעילים במתכונת עבודה מלאה תוך כדי הקפדה על הנחיות משרד הבריאות ושמירת בריאות הציבור.

אנו ממליצים לתאם מראש את מועד ההגעה לסניף באמצעות מוקד הבנק 5727*.
פרטים אודות שעות פעילות הסניפים, לרבות כתובות ודרכי הגעה ניתן למצוא בעמוד 
סניפים.

לתשומת לבכם,
השירות בסניפים יינתן בכפוף להנחיות משרד הבריאות, אשר כוללות בין היתר:
1. חבישת מסיכות - חובה.
2. שמירת מרחק של 2 מטרים בין אדם לאדם.
3. בדיקת חום טרם הכניסה לסניף.

מומלץ לצמצם הגעה לסניפי הבנקים ולפעול באמצעות המוקדים והערוצים השונים כגון: אתר הבנק והטלפון
מוקדי הבנק זמינים לכם בטלפונים הבאים:
מוקד השירות 5727*
חדר מסחר ניירות ערך 076-8096060
למוקד תפעול משכנתאות 076-8095115
פרטים אודות שעות פעילות המוקדים ניתן למצוא כאן.

נשמח לעמוד לשירותכם,
מאחלים לכולנו חזרה מהירה לשגרה
בנק ירושלים בע"מ

 

 

הודעה על איחוד סניפים בנקאות פרטית וסניף ירושלים

הרינו שמחים להודיעכם כי סניף בנקאות פרטית (30) וסניף ירושלים (50) עברו למשכנם החדש ברחוב אגרון 30 ירושלים. 

להלן פרטי הסניף החדש:

שם הסניף:  בנקאות פרטית

כתובת : אגרון 30 ירושלים (מול הכניסה למלון וולדורף אסטוריה)

טלפון : 076-8095030

פקס : 076-8095930

שעות הפעילות: א' סגור| ב'-ה' 09:15:00 | ו' 08:30-12:30

 

נשמח להמשיך לעמוד לשירותכם ולהעניק לכם את השירות המיטבי בסניף הבנק החדש.

הודעה בדבר פרטי המעבר נשלחה אליכם באמצעות הדואר.

לפרטים נוספים נשמח לעמוד לשירותכם בסניף בטלפון 076-8095030

או במוקד הבנק בטלפון 5727*

 

 

הודעה ללקוחות הלוואה או משכנתא 

אנו מאפשרים ללקוחותינו בהלוואה צרכנית או משכנתא להקפיא את ההלוואה (קרן וריבית) ללא עמלה.
התשלומים שידחו יפרסו מחדש על פני יתרת תקופת המשכנתא.
לקוחות המעוניינים בכך, ניתן להגיש בקשה כאן בקלות, ללא צורך בהגעה לסניף.
נמשיך לפעול למענכם.
בנק ירושלים

* אי עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

הצטרפות לשירות מתן הוראות באמצעות ערוצי בנקאות בתקשורת

בייחוד בימים אלה, כאשר אנו נדרשים לצמצם הגעה לסניפי הבנקים ולפעול באמצעות המוקדים והערוצים השונים כגון: אתר הבנק והטלפון, אנו מזמינים אותך להצטרף לשירות בנקאות בתקשורת אשר יאפשר לך לקבל מידע ולבצע פעולות בחשבונך גם מהבית. למידע נוסף והצטרפות, אנא צור קשר עם הסניף שלך או עם מוקד השירות בטלפון 5727*. תוכל לעיין בבקשה להצטרפות לשירות מתן הוראות באמצעות ערוצי בנקאות בתקשורת כאן.

תעודת הזהות הבנקאית שלך

תעודת הזהות הבנקאית שלך לשנת 2019 נשלחה אלייך בדואר או בתיבה האישית בחשבונך וכוללת מידע בנקאי על השנה שחלפה למידע נוסף לחץ כאן

חובת השימוש ב-IBAN בתקבולים מחו"ל

לאור עדכון נוהל בנקאי תקין מס' 411 על-ידי בנק ישראל, החל מתאריך 31/03/2020 נדרש כי בכל הוראה להעברת כספים מחו"ל ללקוח הבנק, ייכלל מספר ה-IBAN של חשבון הבנק של הלקוח.
בתקופה שבין המועד האמור ועד ליום 30 באפריל, 2020, הבנק יכבד כל תקבול שיתקבל ויזכה את הלקוח, בכפוף לנהלי הבנק.
החל ביום 1 במאי, 2020 לא יאפשר הבנק קבלת תקבול מחו"ל ללא פרטי ה-IBAN של חשבונך (למעט מקרים חריגים).

לתשומת לב לקוחות שקיבלו הודעה על מכירת פעילות ניירות ערך שלהם לחברת "מיטב דש טרייד בע"מ"

החל מתאריך 16.2.18 הנכם מתבקשים לפנות לעמוד האינטרנט של מיטב דש.
לקוחות הפועלים באורדרנט, בכדי להתחבר למסחר באמצעות אורדרנט, יש להיכנס עם אותו שם משתמש וסיסמה לאתר.
לקוחות הפועלים באפליקציה של בנק ירושלים נדרשים להוריד את אפליקציית מיטב דש מחנות האפליקציות.
לשאלות ובירורים ניתן להתקשר למספר טלפון 03-7903555 או לשלוח פנייה למייל trade@meitavdash.co.il

 

להודעות על שינויים לחץ כאן