הצהרת נגישות בנק ירושלים

בנק ירושלים נוקט את מירב המאמצים ומשקיע משאבים רבים על מנת לספק לכל לקוחותיו שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם עם מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

הסדרי נגישות בסניפים

סניף חניה כניסה שירותים

עזרי
שמע

כספומט מותאם
ללקויי ראיה וללקויי שמיעה
(משיכת מזומן)

מרחב
מוגן

אום אל פחם   נגיש נגיש נגיש נגיש נגיש
אלעד   נגיש   נגיש נגיש נגיש
אשדוד נגיש נגיש נגיש נגיש נגיש נגיש
באר שבע   נגיש   נגיש נגיש נגיש
בית שמש נגיש נגיש נגיש נגיש נגיש נגיש
ביתר עלית נגיש נגיש נגיש נגיש נגיש נגיש
בני ברק, המרכז נגיש נגיש נגיש נגיש נגיש נגיש
חיפה נגיש נגיש נגיש נגיש נגיש נגיש
תל אביב  נגיש נגיש נגיש נגיש נגיש נגיש
ירושלים,
בנקאות פרטית
נגיש נגיש נגיש נגיש נגיש נגיש
ירושלים,
רוממה
נגיש נגיש נגיש נגיש נגיש  
כרמיאל נגיש נגיש נגיש נגיש נגיש נגיש
מודיעין עילית נגיש נגיש נגיש נגיש נגיש נגיש
נצרת       נגיש נגיש  
נתניה   נגיש   נגיש  נגיש  
סכנין נגיש     נגיש נגיש נגיש
פתח תקווה נגיש     נגיש נגיש נגיש
קריון נגיש נגיש (בקניון) נגיש נגיש נגיש
ראשון לציון נגיש נגיש   נגיש נגיש נגיש
             

שירות לקוחות נגיש

  • הדרכות עובדים לשירות נגיש - מתקיימות הדרכות להכרת תחום הנגישות, יצירת מודעות בקרב העובדים והקניית כלים מעשיים למתן שירות נגיש.
  • מוקד טלפוני נגיש- המענה הקולי הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.
  • אמצעים נוספים ליצירת קשר- קיימים מספר אמצעים נוספים ליצירת קשר:
  • שירות פרונטלי - קבלת קהל בסניפי הבנק פירוט שעות תוכלו למצוא כאן
  • פניה באמצעות "צור קשר" באתר כאן
  • דואר אלקטרוני –יועצת הנגישות יעל וינברגר, yaelv@bankjerusalem.co.il
  • ללקוחות הבנק - פניה בהתכתבות לבנקאי בצ'אט או בSMS
  • פניה באמצעות הדואר: רחוב הנגב 2,  קריית שדה התעופה

נגישות באינטרנט 

אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים, כ- 20 עד 25 אחוזים מהאוכלוסייה נתקלים בקשיי שימוש באינטרנט ועשויים להיטיב מתכני אינטרנט נגישים יותר. בנק ירושלים מאמין ופועל למען שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לבעלי לקויות מגוונות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיה מסייעת לשימוש במחשב.

מידע על נגישות באתר:
  • אתר זה עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013.
  • התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG0 הבינלאומי.
  • הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן כרום.
  • האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
  • מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים כיום ולשימוש בטלפון הסלואלרי.
  • לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.
  • מסמכים או סרטוני וידאו שעלו לאתר לפני אוקטובר 2017 יתכן שלא נגישים באופן מלא. אם נתקלתם במסמך כזה או בסרטון, תוכלו לפנות לרכזת נגישות של החברה ואנחנו נדאג להנגיש לכם את המידע.
  • מסירת מידע בפורמט נגיש - החברה מעמידה עבור לקוחותיה אפשרות לקבלת מידע בפורמטים נגישים. מסירת המידע הינה ללא עלות ומיועדת עבור אנשים עם מוגבלות. לפניותומידע בנושא נגישות ניתן ליצור קשר עם רכז הנגישות של החברה שפרטיו מופיעים בהמשך ההצהרה.
  • בדיקות ויעוץ הנגישות בוצעו על ידי חברת A2Z נגישות ושיווק באינטרנט.

 

החרגות
1. רכיב מדדים  - מכיל נתונים הנשאבים מגורם חיצוני (צד ג' - Bizportal) ויתכן ואינו ממלא את כלל דרישות תקנות הנגישות.

2. מסמכים באתר - על פי הוראות החוק, מסמכים שהוכנו והועלו לאתר החל מיום 26 אוקטובר 2017 הינם נגישים, בהתאם לכך, מסמכים אשר הועלו לאתר במועד מוקדם יותר מתאריך זה אינם עומדים בתקנה זו. קבצי Excell ו-PDF נגישים חלקית או עד כמה שניתן מבלי לפגוע במידע.

3. תהליך הלוואה דיגיטלית – התהליך מונגש באופן חלקי, כיוון שהוא מצריך צילום של תעודת זהות, שיחת וידאו עם בנקאי וחתימה מרחוק על מסמכים. ניתן לפנות לכל אחד מסניפי בנק ירושלים לקבלת הלוואה באופן מונגש.

4. מערכת חתימה לכל - המערכת מאפשרת חלופה נוספת למשלוח מסמכים לבנק וכן מאפשרת ללקוח לעיין במסמכים באמצעות הטלפון החכם, ואף לחתום עליהם באופן מקוון - המערכת מונגשת באופן חלקי כיוון שהיא מצריכה חתימה דיגיטלית מרחוק על מסמכים. הבנק מאפשר לכל לקוחותיו לחתום על מסמכים בערוצי התקשרות נוספים (בסניפים, בפקס, באתר האינטרנט וכו') בהתאם לסוג המסמך ולזמינות ערוץ ההתקשרות. במידה ונתקלתם בקושי, נשמח אם תפנו למוקד השירות שלנו להמשך טיפולך בתהליך.

5. אתר המסחר (מערכת צד ג')
אתר המסחר של הבנק (מערכת ה-Ordernet) פותח ומנוהל על ידי חברת FMR. האתר עבר תהליך הנגשה וגם בו גישה לתצוגות מותאמות לכבדי ראייה, הסתרת אנימציות ושינוי גודל פונט.  האתר עומד ומותאם לדרישות הנגישות למעט:

- מידע המתעדכן בזמן אמת אינו ניתן להקראה על ידי תוכנות קורא מסך – התקבל פטור ע"י מורשה הנגישות אריאל גרדשטיין

- אפליקציית המסחר בסלולר אינה מותאמת במלואה לצרכי נגישות. ניתן לקבל את כל השירותים המוצעים בה גם באתר המסחר בדסקטופ.

עוד נציין כי בימים אלה חברת FMR עובדת על פיתוח אפליקציה חדשה אשר צפויה לעמוד בדרישות הנגישות במלואן. בנוסף, משתמשים יכולים לבצע כל בקשה, כולל העברת הוראות ומידע לגבי חשבונותיהם בטלפון, באמצעות חדר המסחר, במספר *5655 / 03-5653500.

אנו משקיעים מאמצים שוטפים בשיפור נגישות האתר כחלק ממחויבותנו לאפשר שימוש בו עבור כלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות. במידה וקיימות שאלות או קשיים בגלישה באתר ובנושא הנגישות בפרט, אל תהססו ליצור קשר עם יעל וינברגר, רכזת הנגישות של הבנק, פרטיה המלאים מופיעים בהמשך העמוד. 

דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות

יש לציין כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות החברה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר. במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.

פרטי רכזת הנגישות בבנק:

  • שם: יעל וינברגר
  • טלפון: 076-8096628
  • דוא"ל: yaelv@bankjerusalem.co.il
  • משלוח פנייה בדואר: בנק ירושלים, רחוב הנגב 2, קריית שדה התעופה

בנושא נגישות ניתן לפנות גם לסניף שבו מתנהל חשבונך או למחלקת פניות הציבור

 

פרסום הצהרת הנגישות
הצהרת הנגישות עודכנה ביום: 15.08.2021

לידיעתך, באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies כדי לספק לך חווית גלישה טובה יותר.
למידע נוסף ניתן לעיין במדיניות הפרטיות