הצהרת נגישות בנק ירושלים

בנק ירושלים נוקט את מירב המאמצים ומשקיע משאבים רבים על מנת לספק לכל לקוחותיו שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם עם מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

הסדרי נגישות בסניפים

סניף חניה כניסה שירותים

עזרי
שמע

כספומט מותאם
ללקויי ראיה* וללקויי שמיעה
(משיכת מזומן)

מרחב
מוגן

עירון (אום אל פאחם)   נגיש נגיש נגיש נגיש נגיש
אלעד   נגיש   נגיש נגיש נגיש
אשדוד נגיש נגיש נגיש נגיש נגיש נגיש
באר שבע   נגיש   נגיש נגיש נגיש
בית שמש נגיש נגיש נגיש נגיש נגיש נגיש
ביתר עלית נגיש נגיש נגיש נגיש נגיש נגיש
בני ברק, המרכז נגיש נגיש נגיש נגיש נגיש נגיש
חיפה נגיש נגיש נגיש נגיש נגיש נגיש
תל אביב  נגיש נגיש נגיש נגיש נגיש נגיש
ירושלים,
בנקאות פרטית
נגיש נגיש נגיש נגיש נגיש נגיש
ירושלים,
רוממה
נגיש נגיש נגיש נגיש נגיש  
כרמיאל נגיש נגיש נגיש נגיש נגיש נגיש
מודיעין עילית נגיש נגיש נגיש נגיש נגיש נגיש
נצרת       נגיש נגיש  
נתניה   נגיש   נגיש  נגיש  
סכנין נגיש     נגיש נגיש נגיש
קריון נגיש נגיש (בקניון) נגיש נגיש נגיש
ראשון לציון נגיש נגיש   נגיש נגיש נגיש
נתיבות נגיש נגיש נגיש נגיש נגיש נגיש

*הכספומטים נגישים וכוללים את מערכת RightHear – מערכת שילוט והכוונה קולית המספקת מידע לכבדי ראיה ועיוורים אודות מיקום המכשירים האוטומטיים. המערכת מופעלת עי אפליקציה ייעודית.

 

שירות לקוחות נגיש

הבנק מקיים הדרכות עובדים לשירות נגיש להכרת תחום הנגישות, יצירת מודעות בקרב העובדים והקניית כלים מעשיים למתן שירות נגיש.

כמו כן, הבנק מעמיד עבור לקוחותיו אמצעים נגישים ליצירת קשר:

  • מוקד טלפוני נגיש - המענה הקולי הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע
  • שירות פרונטלי - קבלת קהל בסניפי הבנק. פירוט שעות ניתן למצוא כאן
  • פניה באמצעות "צור קשר" באתר
  • דואר אלקטרוני – בנושאים הקשורים לנגישות בבנק בלבד ניתן לפנות לרכזת הנגישות יעל וינברגר בדוא"ל yaelv@bankjerusalem.co.il או בטלפון 076-8096628. בכל נושא שירותי אחר ניתן לפנות למוקד הבנק 5727*
  • ללקוחות הבנק - פניה בהתכתבות לבנקאי בצ'אט או ב-SMS
  • פנייה באמצעות הדואר: רחוב הנגב 2,  קריית שדה התעופה

נגישות באינטרנט 

אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים, כ- 20 עד 25 אחוזים מהאוכלוסייה נתקלים בקשיי שימוש באינטרנט ועשויים להיטיב מתכני אינטרנט נגישים יותר. בנק ירושלים מאמין ופועל למען שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לבעלי לקויות מגוונות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיה מסייעת לשימוש במחשב.

מידע על נגישות באתר:
  • אתר זה עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013.
  • התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG0 הבינלאומי.
  • הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן כרום.
  • האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
  • מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים כיום ולשימוש בטלפון הסלואלרי.
  • לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.
  • מסמכים או סרטוני וידאו שעלו לאתר לפני אוקטובר 2017 יתכן שלא נגישים באופן מלא. אם נתקלתם במסמך כזה או בסרטון, תוכלו לפנות לרכזת נגישות של החברה ואנחנו נדאג להנגיש לכם את המידע.
  • מסירת מידע בפורמט נגיש - החברה מעמידה עבור לקוחותיה אפשרות לקבלת מידע בפורמטים נגישים. מסירת המידע הינה ללא עלות ומיועדת עבור אנשים עם מוגבלות. לפניותומידע בנושא נגישות ניתן ליצור קשר עם רכז הנגישות של החברה שפרטיו מופיעים בהמשך ההצהרה.
  • בדיקות ויעוץ הנגישות בוצעו על ידי חברת A2Z נגישות ושיווק באינטרנט.

נגישות אפליקציית בנק ירושלים:

  • במערכת הפעלה IOS האפליקציה נבדקה על אייפון 8+ עם גרסת IOS 13.1.1
  • במערכת הפעלה אנדרואיד האפליקציות נבדקו על מכשיר GALAXY S9 עם גרסת אנדרואיד 9
  • במערכת הפעלה אנדרואיד האפליקציות נבדקו  עם קורא מסך TALKBACK גרסה 8.2
  • במערכת הפעלה IOS האפליקציות נבדקו עם קורא מסך מסוג voice over
שימוש באפליקציה עם קורא מסך:
  • ניתן לגלוש בעזרת מחוות SWIPE להעברת הפוקוס מרכיב לרכיב, או ע"י "EXPLORE BY "TOUCH כלומר מעבר עם האצבע על הרכיבים על המסך והפעלתם.
  • בשימוש במכשיר אנדרואיד מומלץ להפעיל את האפשרות "גלילה אוטומטית ברשימות"
  • היכן שניתן הוגדרו רכיבים מוכרים, כגון: צ'ק בוקס, רשימה, כותרות וכו' ניתן לנווט בין רכיבים אלו ע"י שימוש בבורר במכשיר המובייל (רוטור ב IOS ו תפריט לוקאלי במכשיר אנדרואיד)
  • ניתן להשתמש במחוות מקובלות לפי מערכת ההפעלה, לדוגמה "L הפוכה" באנדרואיד לצורך חזרה אחורה
  • ייעוץ הנגשת האפליקציה בוצע על ידי חברת A-2-Z שיווק ונגישות באינטרנט

פטורים וחלופות:
בנק ירושלים מכיר בחשיבות הרבה של הנגשת כל שירותיו ונכסיו, לרבות השירותים הדיגיטליים המגוונים המוצעים ללקוחותיו. 

עם זאת, ישנם שירותים אשר קיבלו פטור עקב בעיה טכנולוגית. לטובת זה אנו בבנק מאפשרים חלופה הולמת לאנשים עם מוגבלות אשר אינם יכולים להשתמש בשירותים אלו שאנו מציעים.

ככל שנתקעת ואינך יכל להמשיך בתהליך מפאת מוגבלות כלשהי הנך יכל לפנות אל רכז הנגישות באחת מן הדרכים המונגשות בבנק ולקבל את החלופה המוצעת המתאימה ביותר עבורך.

הבנק יעשה מאמצים להתאמת החלופה ללקוח. במקרים בהם נדרש תפעול הרכיבים נציג מטעם הבנק יגיע לקרבת מגוריו של הלקוח לצורך מתן עזרה לתפעול הרכיבים והשירותים. 

פירוט הרכיבים שקיבלו פטור:

  • תהליך בקשת הלוואה דיגיטלית
  • תהליך פתיחת פיקדון דיגיטלי 
  • חתימה על מסמכים דיגיטלים
  • זיהוי לקוח בוידיאו
  • הפקדת שיק באזור האישי

דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות

יש לציין כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות החברה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר. במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.

לנושאים הנוגעים לנגישות בבנק בלבד ניתן לפנות לרכזת הנגישות בבנק:

  • שם: יעל וינברגר
  • טלפון: 076-8096628
  • דוא"ל: yaelv@bankjerusalem.co.il
  • משלוח פנייה בדואר: בנק ירושלים, רחוב הנגב 2, קריית שדה התעופה

בנושא נגישות ניתן לפנות גם לסניף שבו מתנהל חשבונך או למחלקת פניות הציבור

 

פרסום הצהרת הנגישות
הצהרת הנגישות עודכנה ביום: 15.01.2024

לידיעתך, באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies כדי לספק לך חווית גלישה טובה יותר.
למידע נוסף ניתן לעיין במדיניות הפרטיות