נגישות בבנק ירושלים – מקרבים אותך אלינו

כחלק מתפיסת השירות שלנו בבנק ירושלים, אנו רואים חשיבות עליונה במתן שירות הולם ואחיד לכלל לקוחותינו באופן שיאפשר לכולם לפעול בקלות. לכן, אנו משקיעים משאבים ומאמץ בביצוע התאמות נדרשות, הן בציוד סניפי הבנק והשירותים הניתנים בהם והן בערוצי הבנקאות השונים: מוקד הבנק, כספומטים, עמדות מידע ואתר האינטרנט.
איך באה לידי ביטוי הנגישות אצלנו בבנק? הנה פירוט השירותים הנגישים של בנק ירושלים:

סניפי הבנק 

  • נגישות פיזית – כאן תוכל למצוא פירוט של הציוד והשירותים העומדים לרשותך בסניפים.
  • נגישות השירות – הבנקאים בסניפים ישמחו לעמוד לרשותך.

כספומטים

הבנק נערך להנגשת הכספומטים ללקויי ראיה וללקויי שמיעה​.

אתר האינטרנט 

כ-25-20% מהאוכלוסייה הינם בעלי מוגבלויות מוטוריות, לקויות קוגניטיביות, קוצר רואי, עיוורון או עיוורון צבעים, לקויות שמיעה וכן אוכלוסיית גיל הזהב ואנשים המתקשים בהפעלת המחשב. אנו בבנק רואים חשיבות רבה בהנגשת אתר האינטרנט לאנשים עם מוגבלויות ולשם כך פיתחנו את האתר באופן המאפשר לכלל לקוחותינו חווית גלישה נעימה ונוחה ויכולת ליהנות משירותי הבנקאות המקוונת.

האתר מונגש ומותאם לצרכי כלל הלקוחות ונמצא כעת בתהליך לקבלת תו נגישות ברמה AA. לצפייה בהנחיות להנגשת אתרי אינטרנט לחץ כאן​.​

מוקד השירות הטלפוני של הבנק עומד לשירותך לקבלת סיוע כגון מילוי טפסים והקראתם, שאלות בנושאים שונים, בקשות לתיאום פגישות, עזרה בהפעלת כספומט וכו'.

נגישות לפי סוגי מוגבלויות

מוגבלויות שמיעה

  •  מערכות שמע ניידות מסוג לולאת השראה, שבהן ניתן להשתמש בעמדות השירות, נמצאות כבר בחלק מהסניפים והבנק נמצא בתהליך רכישת מערכות נוספות לכל הסניפים. לצפייה ברשימת הסניפים שבהם מותקנת המערכת לחץ כאן.
  • ניתן לפנות לסניפים באמצעות הפקס. במקרים שבהם הסניף סגור ניתן לפנות למוקד הבנק באמצעות פקס. לתשומת לבכם, רק לקוחות החתומים על הסכמה למתן הוראות בפקס זכאים לתת הוראות באמצעות הפקס. ההוראות שניתן לבקש באמצעות הפקס הינן בהתאם לנוהלי הבנק. למספרי הפקס בסניפים לחץ כאן.

מוגבלויות ראייה

  • הבנק פועל להתאמת הסניפים לעיוורים וללקויי ראייה על ידי מעברים רחבים ללא מכשולים, סימון מובלט של מדרגות ושילוט ברור.  
  • הכספומטים ועמדות המידע כבר מונגשים לאנשים עם מוגבלויות ראייה.
  • אין מניעה להכניס כלבי נחיה לכל סניפי הבנק.
  • אתרי האינטרנט נמצאים בתהליך הנגשה. 
  • במידת הצורך תוכל לבקש מהבנקאים בסניפים להקריא את המסמכים.

מוגבלויות ניידות

אנו פועלים להנגשת הדרכים המובילות אל הסניפים ומרחב הסניפים עצמם, במטרה להקל על התנועה ועל ההתמצאות בהם באופן בטוח ועצמאי ככל שניתן. למידע נוסף על שירותי העזר הניתנים בסניפים לחץ כאן.
בנושא נגישות ניתן לפנות לסניף שבו מתנהל חשבונך או למחלקת פניות הציבור




רוצה לפנות אלינו בנושא נגישות? כך תוכל לעשות זאת

  • מוקד שירות5727*

    076-8095115

    שעות פעילות מוקד שירות

    ימים א’-ה’
    8:30-18:30
    ימים ו’, ערב חג וחוה”מ
    8:30-13:00

     

  • יעל וינברגר רכזת נגישות

     

    למשלוח פנייה במייל

    למשלוח פנייה בדואר: בנק ירושלים, רחוב הנגב 2,
    קריית שדה התעופה

accessibility_no circle.svg