בנק ירושלים חרט על דגלו מתן שירות מקצועי תוך התייחסות לצרכי הלקוח, בשקיפות וביושר. הבנקאים מציגים בפניך את כל המידע החשוב באמת, באופן פשוט ונוח.
נתקלת בבעיה? אנחנו כאן בשבילך
הבנק עושה את המיטב כדי לתת שירות מהיר ויעיל לשביעות רצונם של הלקוחות ושל הפונים לבנק לקבלת מידע ושירות. אם נתקלת בבעיה וברצונך להגיש תלונה או אם רק רצית להגיד תודה, אנו כאן בשבילך. היחידה לטיפול בתלונות הציבור של בנק ירושלים מטפלת בפניות של לקוחות בכל הנושאים הקשורים ליחסים שבין הבנק ללקוח. לתשומת לבך, איננו מטפלים בבקשות לביצוע פעולות וקבלת מידע בחשבון. בקשות כאלו יש להפנות לסניף בו מתנהל חשבונך ו/או למוקד הבנק בטלפון 5727*.
כיצד פונים אלינו?
- משלוח בדואר - לכבוד בנק ירושלים בע"מ - היחידה לטיפול בתלונות הציבור, רחוב הנגב 2, ת.ד. 1076, קריית שדה התעופה 70100
- בפקס - ישירות ליחידה למספר 076-8096910
- מעקב אחר סטטוס הטיפול בתלונה - ניתן לבדוק סטאטוס התלונה באמצעות מוקד השירות בטלפון 5727*, בימים א'-ה' בין השעות 14:00-09:00 בלבד ובחול המועד וערבי חג עד השעה 12:00.
- למען הסר ספק, תלונה יש להגיש בכתב בלבד. לא תתקבלנה תלונות בטלפון.
מה צריכה להכיל התלונה?
בכל תלונה אלינו נבקש לציין את כל הפרטים הידועים לך, ולצרף אסמכתאות התומכות בטענותיך, כדי שנוכל לקצר את תהליך הבדיקה והטיפול בתלונתך. אם התלונה קשורה לחשבון המתנהל בבנק, נבקש לציין את מספר החשבון והסניף בו מתנהל החשבון.
אם בחרת לפנות אלינו באמצעות גורם מייצג כמו עו"ד, עמותה וכדומה, עליהם לצרף לפנייה כתב הרשאה ו/או ייפוי כוח חתום על ידיך.
טיפול בתלונה
- עם קבלת התלונה נאשר את קבלתה ונשלח אליך הודעה על מועד קבלתה.
- תשובתנו לכל תלונה תהיה מנומקת ובכתב, ותשלח אליך תוך פרק זמן שלא יעלה על 45 יום ממועד קבלת התלונה במשרדי היחידה. במקרה שבו נזדקק לזמן נוסף לבדיקת תלונתך, תשלח אליך הודעה מבעוד מועד על הארכת פרק הזמן למתן מענה.
- קיבלת תשובה שאינה מספקת אותך? באפשרותך לערער על כך בפנינו, וכן באפשרותך לפנות בערעור ליחידה לפניות הציבור של בנק ישראל ולצרף את תשובתנו לתלונתך.
ניתן ללחוץ לצפייה בדוחות הטיפול בתלונות הציבור ולגלול לשנה הרצויה.