אמנת השירות – נציב תלונות הציבור

בנק ירושלים חרט על דגלו מתן שירות מקצועי תוך התייחסות לצרכי הלקוח, בשקיפות וביושר. הבנקאים מציגים בפניך את כל המידע החשוב באמת, באופן פשוט ונוח.

נתקלת בבעיה? אנחנו כאן בשבילך

הבנק עושה את המיטב כדי לתת שירות מהיר ויעיל לשביעות רצונם של הלקוחות ושל הפונים לבנק לקבלת מידע ושירות. אם נתקלת בבעיה וברצונך להגיש תלונה או אם רק רצית להגיד תודה, אנו כאן בשבילך. היחידה לטיפול בתלונות הציבור של בנק ירושלים מטפלת בפניות של לקוחות בכל הנושאים הקשורים ליחסים שבין הבנק ללקוח.

כיצד פונים אלינו? 

ניתן לפנות אלינו באחת מהדרכים הבאות:
  • טופס מקוון ומאובטח - יש למלא את הפרטים הנדרשים בטופס המקוון ולאשר את שליחתו ליחידה לפניות הציבור. לטופס תלונה לחץ כאן, לטופס הבעת תודה לחץ כאן.
  • משלוח בדואר - לכבוד בנק ירושלים בע"מ - היחידה לטיפול בתלונות הציבור, רחוב הנגב 2, ת.ד. 1076, קריית שדה התעופה 70100
  • בפקס - ישירות ליחידה למספר 076-8096039

מה צריכה להכיל הפנייה?

בכל פנייה אלינו נבקש לציין את כל הפרטים הידועים לך, ולצרף אסמכתאות התומכות בטענותיך, כדי שנוכל לקצר את תהליך הבדיקה והטיפול בפנייתך. אם הפנייה קשורה לחשבון המתנהל בבנק, נבקש לציין את מספר החשבון והסניף בו מתנהל החשבון. 

אם בחרת לפנות אלינו באמצעות גורם מייצג כמו עו"ד, עמותה וכדומה, עליהם לצרף לפנייה כתב הרשאה ו/או ייפוי כוח חתום על ידיך.

טיפול בפנייה

אנו מתחייבים לבחון ולבדוק כל פנייה שהתקבלה במשרדנו ולתת לה מענה. כל פנייה מטופלת על ידינו ביסודיות ובמקצועיות, ואנו פועלים באובייקטיביות ובהגינות, תוך ראיה רחבה של התמונה בכללותה, הן של הלקוח והן של הבנק.
  • עם קבלת הפנייה נאשר את קבלתה ונשלח אליך הודעה על מועד קבלתה.
  • תשובתנו לכל פנייה תהיה מנומקת ובכתב, ותשלח אליך תוך פרק זמן שלא יעלה על 45 יום ממועד קבלת הפנייה במשרדי היחידה. במקרה שבו נזדקק לזמן נוסף לבדיקת פנייתך, תשלח אליך הודעה מבעוד מועד על הארכת פרק הזמן למתן מענה.
  • קיבלת תשובה שאינה מספקת אותך? באפשרותך לערער על כך בפנינו, וכן באפשרותך לפנות בערעור ליחידה לפניות הציבור של בנק ישראל ולצרף את תשובתנו לפנייתך.

לתשומת לבך, איננו מטפלים בבקשות לביצוע פעולות וקבלת מידע בחשבון. בקשות כאלו יש להפנות לסניף בו מתנהל חשבונך ו/או למוקד הבנק בטלפון 5727*

​נשמח לעמוד לשירותך בכל עת