שתי נשים יושבות מול מחשב ומחייכות

אמנת השירות שלנו

בנק ירושלים מתמחה במתן שירותים בנקאיים ופיננסיים במגוון רחב של שירותים משלימים.

הבנק קשוב ללקוחות הנמצאים בצמתים פיננסיים ופועל ביצירתיות ואסרטיביות למציאת פתרונות לצרכיהם.
חשוב לנו שהשרות ללקוחות שלנו יהיה נוח, פשוט, נגיש ומהיר ויינתן בשפה ברורה, מכבדת והוגנת.
אנו מקפידים על מענה אישימקצועי, מהיר ומועיל ופועלים לשיפור השירות, ובכלל זה שיפור תהליכים, חידושים ופיתוחים באתר ובאפליקציה, לצורך מקסום חוויית משתמש נוחה ונגישה.

הנהלת הבנק ועובדיו פועלים בהתאם לקוד האתי שנכתב ומאמינים כי העמידה בו מסייעת להמשך פיתוחו וצמיחתו של הבנק, תוך כדי יצירת ערך ללקוחותיו, לעובדיו ולבעלי הבנק.
אנו מאמינים כי הצלחה עסקית הולכת יד ביד עם שיקולים חברתיים-סביבתיים, ולכן האחריות התאגידית מהווה חלק בלתי נפרד מהפעילות העסקית שלנו. האחריות התאגידית מקיפה את כל תחומי הפעילות של הבנק, וגם מתבטאת בערכים המנחים את הבנק כמו אתיקה, שקיפות, הוגנות, מתן שירות שוויוני לכלל הלקוחות ותרומה לקהילה.

ערכי השירות שלנו:

 

מהירות תגובה    מהירות תגובה – הזמן שלך חשוב לנו, ניתן מענה זריז ומהיר. 

מקצועיות    מקצועיות - מיומנים ומנוסים במתן פתרונות לעסקאות מורכבות בהתאמה אישית.

הקשבה    הקשבה – אנושיים, רואים, שומעים וקשובים לצרכי לקוחותינו.

יוזמה    יוזמה – מחויבים לחשיבה מקורית ונקיטת יוזמות בעלות ערך.

שקיפות   הוגנות – מטפחים יחסי אמון ושיתוף פעולה לקבלת החלטה מיטבית.

 

אנו מאמינים בשיפור מתמיד כולל חידושים ופיתוחים באתר ובאפליקציה לחוויית משתמש נוחה ונגישה.
במידה וקיימת תקלה בערוץ / שירות, נעדכן על ערוץ חליפי בו ניתן לקבל את המענה ועל מועד סיומה של התקלה.  

אנו זמינים עבור לקוחותינו במגוון ערוצים: אפליקציה, אתר, תקשורת כתובה, מוקד טלפוני וסניפים ומתחייבים לספק שירותים מקצועיים אפקטיביים ואיכותיים וזאת בהתאם להסכם תנאי השירות SLA Service Level Agreement המגדיר את השירותים המוצעים ללקוחותינו וערוצי השירות והתמיכה שבאמצעותם יכולים לקוחותינו לקבל שירותים ומועד פעילות כל ערוץ וערוץ.

 

ערוץ זמן מענה
מענה טלפוני מענה טלפוני במוקדים ובסניפים - תוך 6 דקות בממוצע
מענה טלפוני במוקד Easyway - תוך 6 דקות בממוצע
(לפי חוק 6 דקות בנושאים הבאים: טיפול בתקלה, בירור חשבון, סיום התקשרות)
מענה התכתבות עם בנקאי התכתבות בצ'אט / סמס
מענה לפניות במהלך יום העסקים - באותו יום
פניות מחוץ לשעות יום העסקים - מענה ביום העסקים הבא
להתכתבות עם בנקאי בצאט >
לשליחת סמס לבנקאי >
ביצוע פעולות ע"י בנקאי לערוצי השירות שלנו >
אתר אינטרנט / אפליקציה אפשרות לביצוע מגוון פעילויות בנקאיות בהורדת אפליקציית הבנק
מענה בכתב לתלונות הציבור עד 45 יום ממועד קבלת התלונה ובמקרים חריגים עד 60 ימים.
לאמנת השירות של היחידה לפניות הציבור >

תודה שבחרת בבנק ירושלים!

 

    

לידיעתך, באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies כדי לספק לך חווית גלישה טובה יותר.
למידע נוסף ניתן לעיין במדיניות הפרטיות