אמנת מדיה חברתית

הרשתות החברתיות חוללו בשנים האחרונות מהפכה של ממש בכל הקשור לדפוסי תקשורת. הן פותחות בפניך הזדמנויות רבות ומגוונות לתקשר עם אחרים, לתת ולקבל.


הרשתות החברתיות יצרו עבור כל אדם אפשרות שווה להביע את דעתו, לשאול שאלות, לשתף במחשבות, לחלוק מהידע ומהניסיון שלו. כל זאת, לצד האפשרות לשתף בתמונות ובסרטונים אישיים או מקצועיים. למעשה, הרשתות החברתיות אינן ספקיות של תוכן (כמו המדיה הקלאסית) אלא מהוות במה שעליה יוצרים הגולשים את התוכן מתוך עצמם.

בנק ירושלים מספק לגולשים שירותים שונים ברשתות החברתיות, המאפשרים להם לתקשר (להגיב, לשאול שאלות, לקבל מידע וכו') בינם לבין עצמם ובינם לבין נותני השירות השונים בבנק.
בנק ירושלים דוגל ביצירת שיח פתוח והקשבה לגולשים וללקוחות באמצעות הרשת החברתית וקורא לך לקחת בו חלק.
במקביל, נוקט בנק ירושלים במדיניות אבטחת מידע קפדנית, על מנת להבטיח שמירה על חיסיון המידע של לקוחותיו.

כללי התנהלות ודגשים לפעילות בדפי הבנק:

  • תגובות הגולשים על גבי דפי הבנק ברשת החברתית תחשב כתגובה אישית. תגובות מקצועיות של גולשים תחשבנה לחוויה ולניסיון החיים האישי של הכותב עצמו ולא יהיה בהן בכדי ייצוג של בנק ירושלים.
    אין לראות בתגובות המתפרסמות באמצעות הרשת החברתית כייעוץ בנקאי מקצועי.

  • הבנק איננו אחראי לתוכן ההודעות והתגובות המועלות על ידי הגולשים, לרבות דעות, תחושות וכל אמירה אישית אחרת. מומלץ לספק על גבי הרשת החברתית מידע שהוא למיטב ידיעתך, מהימן, אמיתי, נכון ומדויק.

  • הבנק שומר לעצמו את הזכות להגיב ולטפל באמירה לא עניינית/פוגענית או בהצפת הדף שתועלה על ידי הגולשים. במקרה כזה, יהיה הבנק רשאי למחוק הודעות ותגובות של גולשים ברכיבי התגובות, בפורומים ובבלוגים. בנוסף, יוכל הבנק להגביל את אפשרות הכניסה ו/או להגביל את ההרשאה לכתיבת הודעות ותגובות בפורומים ובבלוגים מסוימים. וזאת, לפי שיקול דעתו הבלעדית.

  • שים לב, הפעילות ברשת החברתית גלויה וחשופה לעיניהם של שאר הגולשים באינטרנט וזוכה לתגובותיהם. זכור כי המידע האישי שלך הופך לנחלת הכלל מרגע שבחרת לחשוף אותו באינטרנט.

  • הקפד לשמור על פרטיותך. היה זהיר בבחירת המידע שאתה מעלה לרשת החברתית ונקוט בכללים שיעזרו לך לשמור על פרטיותך.

  • חשיפת מידע אישי אודותיך בפורומים השונים, נמצאת באחריותך האישית והמלאה. הבנק אינו אחראי לשימוש כלשהו אשר ייעשה במידע אישי אשר הועלה על ידיך לפורום.

  • נצחיות המידע - מה שנכתב עשוי להישאר באתר הבנק לתמיד – לכן הקפד על כללי שיח תרבותי, שקול היטב אם מה שבכוונתך לכתוב ו/או לפרסם.

  • מסירת מידע – הקפד לא למסור פרטים אישיים מזהים, לרבות סיסמה, מספר חשבון, מספר ת.ז, סכומי כסף וכדו' לאף גורם שפונה אליך באמצעות הרשת החברתית (אתר אינטרנט ודוא"ל) , גם אם הוא מזוהה עם הבנק או מזדהה כעובד הבנק. במידה ותתבקש לעשות כך, נודה לך אם תדווח לנו בטלפון 5727*

  • פרטי הזדהות ברשת:
    • בחר סיסמאות שונות לפרופילים השונים ברשתות החברתיות ושונות מהסיסמאות אשר משמשות אותך למידע רגיש כמו חשבון הבנק האישי שלך לדוגמא. 
    • כאשר אתה נדרש לענות על שאלות (המזוהות גם בשם "שאלות הסבתא") לצורך אימות זהותך,הקפד לבחור שאלות שתשובותיהן אינן מצויות בפרופילים השונים שלך במדיה. לדוגמה: שם הנעורים שלך, שם בית הספר התיכון בו למדתם או שם חיית המחמד שלך.

אנו מקווים שעל גבי במה זו ייווצר שיח אשר יתרום לך ידע, הבנה וכלים לניהול נכון ונבון של צעדיך הפיננסיים לא רק מטעם נושאי תפקידים בבנק אלא באמצעות שיח עם גורמים ניטראליים השותפים בשיח שנוצר בה. לצד זה, חשוב לנו בבנק ירושלים להבטיח את פרטיותך ולהגן עליך מפני גורמים שעשויים לעשות שימוש לא מכובד בפרטיך האישיים.

גלישה מהנה!

דבר

איתנו

מלא פרטים ונחזור אליך בהקדם

*פרטיך יישמרו וישמשו לצורך חזרת בנקאי אליך