במקרה של תקלה ולבירורים, ניתן לפנות למוקד הבנק בטלפון ייעודי מס' 076-8095122
בשעות הפעילות: בימים א'- ה' 8:30-16:30 ובימי ו' 8:30-13:00
אם כרטיסך נבלע במכשיר:
- לקוחות בנק ירושלים - ניתן לקבלו בסניף בו מתנהל חשבונך.
- לקוחות שאר הבנקים/כרטיסים שהונפקו ע"י גורם אחר - אנא פנו לבנק שלכם/למנפיק הכרטיס.
לקוחות בנק ירושלים:
במקרה של אבדן או גניבת הכרטיס יש להודיע מיד למנפיק, למוקד ו/או באתר, לפי סוג הכרטיס:
כרטיסי כאל: 24 שעות ביממה בטל' 03-5723666 או באתר cal-online.co.il
כרטיסי אמריקן אקספרס: 24 שעות ביממה בטל' 03-6364445 או באתר he.americanexpress.co.il
כרטיס נטען שהונפק ע"י בנק ירושלים: בימים א' – ה' 8:30-17:00 בטל' 076-8095185 או באתר easyway
לידיעתך, סיום יום העסקים לביצוע פעולות במכשיר זה*:
בימים א'-ה', לרבות ימי חוה"מ, בשעה 18:30 בימי ו' וערבי חג בשעה 14:00 (להלן: "סיום יום העסקים")
פעולות שיבוצעו במכשיר עד סיום יום העסקים יקבלו ערך של אותו יום עסקים ופעולות שיבוצעו לאחר סיום יום העסקים יקבלו ערך של יום העסקים הבא.
* שיקים שימסרו להפקדה בימים א'-ה' לאחר השעה 16:00 ובימי ו'; בערבי חג ובחוה"מ לאחר השעה 11:00 ועד סיום יום העסקים, יוצגו בחשבונך כשיקים שנמסרו להפקדה רק ביום העסקים הבא, עם ערך יום ההפקדה.