סביבת עבודה

הכרטיסנבלע לך בכספומט?

במקרה של תקלה ולבירורים, ניתן לפנות למוקד הבנק בטלפון ייעודי מס' 076-8095122

בשעות הפעילות: בימים א'- ה' 8:30-16:30 ובימי ו' 8:30-13:00

 

אם כרטיסך נבלע במכשיר:

  • לקוחות בנק ירושלים -  ניתן לקבלו בסניף בו מתנהל חשבונך.
  • לקוחות שאר הבנקים/כרטיסים שהונפקו ע"י גורם אחר -  אנא פנו לבנק שלכם/למנפיק הכרטיס.

 

לקוחות בנק ירושלים:

במקרה של אבדן או גניבת הכרטיס יש להודיע מיד למנפיק, למוקד ו/או באתר, לפי סוג הכרטיס:

כרטיסי כאל: 24 שעות ביממה בטל' 03-5723666 או באתר cal-online.co.il

כרטיסי אמריקן אקספרס: 24 שעות ביממה בטל' 03-6364445 או באתר he.americanexpress.co.il

כרטיס נטען שהונפק ע"י בנק ירושלים: בימים א' – ה' 8:30-17:00 בטל' 076-8095185 או באתר easyway

 

לידיעתך, סיום יום העסקים לביצוע פעולות במכשיר זה*:

בימים א'-ה', לרבות ימי חוה"מ, בשעה 18:30 בימי ו' וערבי חג בשעה  14:00 (להלן: "סיום יום העסקים")

 

פעולות שיבוצעו במכשיר עד סיום יום העסקים יקבלו ערך של אותו יום עסקים ופעולות שיבוצעו לאחר סיום יום העסקים יקבלו ערך של יום העסקים הבא.

 

* שיקים שימסרו להפקדה בימים א'-ה' לאחר השעה 16:00 ובימי ו'; בערבי חג ובחוה"מ לאחר השעה 11:00 ועד סיום יום העסקים, יוצגו בחשבונך כשיקים שנמסרו להפקדה רק ביום העסקים הבא, עם ערך יום ההפקדה. 

 

לידיעתך, באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies כדי לספק לך חווית גלישה טובה יותר.
למידע נוסף ניתן לעיין במדיניות הפרטיות