השימוש בסיסמאות הינו מרכיב משמעותי להגנה נגד גישה לא מורשת לחשבונות, מכשירים ומידע ברשת.
שמירה ועדכון של הסיסמה האישית
לתשומת ליבך, נציגי הבנק לעולם לא יבקשו ממך לציין את סיסמתך האישית באף דרך ובשום מצב, ואין למסור אותה לגורם אחר. אם התבקשת למסור סיסמתך על ידי גורם כלשהו, יש לסרב ולדווח על כך מידית למוקד שירות הלקוחות, בטלפון: 5727*.
רישום לחשבון הבנק
- עם סיום הרישום לשירות האינטרנט של הבנק, תקבל סיסמה אישית ראשונית. במהלך 30 יום מקבלת הסיסמה, יש להיכנס לאתר הבנק ולהחליף את הסיסמה הראשונית בסיסמה חדשה הידועה רק לך
- במידה ויחלפו 30 יום ממועד קבלת הסיסמה ולא תתבצע כניסה אל שירות האינטרנט, הסיסמה תיחסם באופן אוטומטי. על מנת לשחרר את הסיסמה שנחסמה, נדרש להשתמש בשירות "שחזור סיסמה" באתר, או לפנות אל מוקד התמיכה הטכנית בטלפון 076-8096666
- אנו ממליצים לבחור סיסמה מיוחדת ומורכבת – כזו שלאדם אחר יהיה קשה לנחש אותה, ניתן להרכיב סיסמה אישית משישה תווים (מינימום) הכוללים לפחות שתי אותיות באנגלית ושתי ספרות ותו מיוחד
- מומלץ שהסיסמה החדשה לא תכלול פרטים אישיים שעשויים להיות מוכרים לאנשים אחרים, למשל שם פרטי, שם משפחה, תאריך יום הולדת, מספר תעודת זהות, מספר חשבון בנק, רצף פשוט של מספרים וכו'
- הקלדה שגויה של הסיסמה חמש פעמים ברציפות תגרום לחסימת הגישה לשירות. על מנת לשחרר את החסימה, יש לבצע שחזור סיסמה באמצעות האתר או באמצעות מוקד התמיכה הטכנית
שמירה על סיסמת החשבון
- מומלץ שלא לרשום את הסיסמה האישית על פתקים או ניירות הניצבים במקום גלוי וחשוף, וכן מומלץ שלא לרשום את הסיסמה האישית בתוך קבצים במחשב או בטלפון הסלולרי
- כדי להבטיח הגנה טובה, תידרש להחליף את הסיסמה כל 180 יום
- מומלץ שלא להשתמש בדפדפן לצורך שמירה אוטומטית של סיסמאות
- אין למסור את הסיסמה האישית לאף גורם – גם לא לבני זוג, חברים או קרובי משפחה. גם אם מתקבלת פנייה, באמצעות דואר אלקטרוני או שיחת טלפון, מגורם המזדהה כ"נציג של בנק ירושלים" – אין למסור בשום מקרה את הסיסמה
- אין לשלוח בדואר אלקטרוני פרטים חסויים על חשבונך, כגון מספר חשבון, שם משתמש, סיסמאות או מספר של כרטיס אשראי
- בעת הזדהות לחשבון הבנק ממקומות ציבוריים, נדרש לוודא כי המסך אינו גלוי לאנשים אחרים