פנייה ליחידה לפניות הציבור

​​​לקוחות נכבדים,
לתשומת לבכם, איננו מטפלים בבקשות לביצוע פעולות וקבלת מידע בחשבון. בקשות כאלו יש להפנות לסניף בו מתנהל החשבון ו/או למוקד הבנק בטלפון 5727*.

כדי שיתאפשר בידינו לטפל בתלונה בהקדם האפשרי, נבקש למלא את מירב הפרטים הנדרשים בתלונה. שדות חובה מסומנים בכוכבית *
לידיעתך, פרטיך ישמרו וישמשו לצורך הטיפול בתלונתך.

​​פרטי הפונה

פרטי הפונה




​​פרטי חשבון

פרטי חשבון



פרטי התקשרות מול היחידה לפניות הציבור

פרטי התקשרות מול היחידה לפניות הציבור

פרטי התלונה

פרטי התלונה

​​​ניתן להשתמש בסימני הפיסוק הבאים בלבד: "()*^_:|}{';-?!@#%=$+.\,@​
לתשומת ליבך, באפשרותך להעלות ולצרף עד 3 מסמכים הנוגעים לתלונה. קבצים מהסוגים הבאים: jpg, jpeg, png, tiff, tif, Pdf.
פרטי הקובץ
ניתן לצרף עד 3 קבצים בלבד

לידיעתך, באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies כדי לספק לך חווית גלישה טובה יותר.
למידע נוסף ניתן לעיין במדיניות הפרטיות