סיוע בפתרון תקלות בתהליך הלוואה דיגיטלית

שירות ותמיכה

בדוק האם הטלפון שברשותך אינו חסום לקבלת הודעות. 
גש להודעות > הגדרות > ודא שהודעות והודעות אינטרנט במצב פעיל.

ודא שיש באפשרותך להתחבר לאינטרנט דרך הטלפון. נסה להתחבר לדפדפן ולהיכנס לאתר כלשהו.​

  1. פתח את הדפדפן > גש לכלים (tools) > אפשרויות אינטרנט (internet options) > פרטיות (privacy) > ודא שהגדרות privacy (פרטיות) של הדפדפן שלך מאפשרות קבלת third-party cookies - נדרשת הגדרת Medium ומטה.
  2. סגור את הדפדפן, פתח שוב והיכנס מחדש לעמוד. 
  1. פתח את הדפדפן > גש לכלים (tools) > אפשרויות אינטרנט (internet options) > פרטיות (privacy) > ודא שבהגדרות privacy(פרטיות) של הדפדפן לא מופעל Pop-up Blocker.
  2. הפעל שוב צ'אט וידאו. 

לחץ על כפתור Allow > הפעל שוב צ'אט וידאו.​

  1. ודא שהמצלמה מחוברת למחשב > בדוק אם אתה רואה תמונה על-ידי תוכנה אחרת (לדוגמה SKYPE) > היכנס לאתר https://www.youtube.com/my_webcam ובדוק האם אתה רואה את עצמך באתר
  2. ודא שההתקן של המצלמה מחובר:
  • היכנס אל Control Panel > All Control Panel Items > Device Manager
  • אתר את האייקון של המצלמה (Camera/Cam), לחץ עליו ובחלון שנפתח בדוק אם מופיע This device is working properly
  • הפעל שוב צ'אט וידאו
  1. ודא שהמיקרופון מחובר אם אינו חלק מהמצלמה
  2. ודא שההתקן של המיקרופון מחובר
  • היכנס אל Control Panel > All Control Panel Items > Device Manager
  • אתר את ההתקן של המיקרופון, לחץ עליו ובחלון שנפתח בדוק אם מופיע This device is working properly
  • הפעל שוב צ'אט וידאו
  1. ודא שהרמקול שלך פועל ומחובר אל המחשב ושהווליום במחשב דלוק וגבוה מספיק.
  2. ודא שההתקן של הרמקול שלך מחובר:
  • היכנס אל Control Panel > All Control Panel Items > Device Manager 
  • אתר את ההתקן של הרמקול (Audio/Sound), לחץ עליו ובחלון שנפתח בדוק אם מופיע This device is working properly
  • הפעל שוב צ'אט וידאו

בעת קבלת האישור העקרוני לבקשתך יוצג לך מספר בקשה. שמור את המספר ותוכל בכל עת לחזור לאותה בקשה​ ולהמשיך מהנקודה שבה הפסקת, ללא צורך למלא שוב את פרטיך.

 

 

דבר

איתנו

מלא פרטים ונחזור אליך בהקדם*