שירות ותמיכה
-
מוקד שירות5727*
שעות פעילות
- ימים א’-ה’
- 8:30-16:30
- ימים ו’, ערב חג וחוה”מ
- 8:30-13:00
למשלוח פנייה מקוונת לסיוע בתהליך הלוואה
לחץ כאן
לא קיבלת SMS עם קישור למסמך
בדוק האם הטלפון שברשותך אינו חסום לקבלת הודעות.
גש להודעות > הגדרות > ודא שהודעות והודעות אינטרנט במצב פעיל.
קיבלת SMS אך הקישור לא פעיל
ודא שיש באפשרותך להתחבר לאינטרנט דרך הטלפון. נסה להתחבר לדפדפן ולהיכנס לאתר כלשהו.
צ'אט טקסטואלי לא נפתח
- פתח את הדפדפן > גש לכלים (tools) > אפשרויות אינטרנט (internet options) > פרטיות (privacy) > ודא שהגדרות privacy (פרטיות) של הדפדפן שלך מאפשרות קבלת third-party cookies - נדרשת הגדרת Medium ומטה.
- סגור את הדפדפן, פתח שוב והיכנס מחדש לעמוד.
חלון צ'אט וידאו לא נפתח
- פתח את הדפדפן > גש לכלים (tools) > אפשרויות אינטרנט (internet options) > פרטיות (privacy) > ודא שבהגדרות privacy(פרטיות) של הדפדפן לא מופעל Pop-up Blocker.
- הפעל שוב צ'אט וידאו.
חלון צ'אט וידאו נפתח עם הודעת Adobe Flash Player Settings
לחץ על כפתור Allow > הפעל שוב צ'אט וידאו.
חלון צ'אט וידאו נפתח, אתה רואה את הבנקאי אבל לא רואה את עצמך בחלונית הקטנה בצד ימין למטה
- ודא שהמצלמה מחוברת למחשב > בדוק אם אתה רואה תמונה על-ידי תוכנה אחרת (לדוגמה SKYPE) > היכנס לאתר https://www.youtube.com/my_webcam ובדוק האם אתה רואה את עצמך באתר
- ודא שההתקן של המצלמה מחובר:
- היכנס אל Control Panel > All Control Panel Items > Device Manager
- אתר את האייקון של המצלמה (Camera/Cam), לחץ עליו ובחלון שנפתח בדוק אם מופיע This device is working properly
- הפעל שוב צ'אט וידאו
הבנקאי אינו שומע אותך
- ודא שהמיקרופון מחובר אם אינו חלק מהמצלמה
- ודא שההתקן של המיקרופון מחובר
- היכנס אל Control Panel > All Control Panel Items > Device Manager
- אתר את ההתקן של המיקרופון, לחץ עליו ובחלון שנפתח בדוק אם מופיע This device is working properly
- הפעל שוב צ'אט וידאו
חלון צ'אט וידאו נפתח, אתה רואה את הבנקאי ואת עצמך, אבל לא שומע קול
- ודא שהרמקול שלך פועל ומחובר אל המחשב ושהווליום במחשב דלוק וגבוה מספיק.
- ודא שההתקן של הרמקול שלך מחובר:
- היכנס אל Control Panel > All Control Panel Items > Device Manager
- אתר את ההתקן של הרמקול (Audio/Sound), לחץ עליו ובחלון שנפתח בדוק אם מופיע This device is working properly
- הפעל שוב צ'אט וידאו
איך מתחברים לבקשת ההלוואה?
בעת קבלת האישור העקרוני לבקשתך יוצג לך מספר בקשה. שמור את המספר ותוכל בכל עת לחזור לאותה בקשה ולהמשיך מהנקודה שבה הפסקת, ללא צורך למלא שוב את פרטיך.