שירות ותמיכה
-
מוקד שירות5727*
בדוק האם הטלפון שברשותך אינו חסום לקבלת הודעות.
גש להודעות > הגדרות > ודא שהודעות והודעות אינטרנט במצב פעיל.
ודא שיש באפשרותך להתחבר לאינטרנט דרך הטלפון. נסה להתחבר לדפדפן ולהיכנס לאתר כלשהו.
- פתח את הדפדפן > גש לכלים (tools) > אפשרויות אינטרנט (internet options) > פרטיות (privacy) > ודא שהגדרות privacy (פרטיות) של הדפדפן שלך מאפשרות קבלת third-party cookies - נדרשת הגדרת Medium ומטה.
- סגור את הדפדפן, פתח שוב והיכנס מחדש לעמוד.
- פתח את הדפדפן > גש לכלים (tools) > אפשרויות אינטרנט (internet options) > פרטיות (privacy) > ודא שבהגדרות privacy(פרטיות) של הדפדפן לא מופעל Pop-up Blocker.
- הפעל שוב צ'אט וידאו.
לחץ על כפתור Allow > הפעל שוב צ'אט וידאו.
- ודא שהמצלמה מחוברת למחשב > בדוק אם אתה רואה תמונה על-ידי תוכנה אחרת (לדוגמה SKYPE) > היכנס לאתר https://www.youtube.com/my_webcam ובדוק האם אתה רואה את עצמך באתר
- ודא שההתקן של המצלמה מחובר:
- היכנס אל Control Panel > All Control Panel Items > Device Manager
- אתר את האייקון של המצלמה (Camera/Cam), לחץ עליו ובחלון שנפתח בדוק אם מופיע This device is working properly
- הפעל שוב צ'אט וידאו
- ודא שהמיקרופון מחובר אם אינו חלק מהמצלמה
- ודא שההתקן של המיקרופון מחובר
- היכנס אל Control Panel > All Control Panel Items > Device Manager
- אתר את ההתקן של המיקרופון, לחץ עליו ובחלון שנפתח בדוק אם מופיע This device is working properly
- הפעל שוב צ'אט וידאו
- ודא שהרמקול שלך פועל ומחובר אל המחשב ושהווליום במחשב דלוק וגבוה מספיק.
- ודא שההתקן של הרמקול שלך מחובר:
- היכנס אל Control Panel > All Control Panel Items > Device Manager
- אתר את ההתקן של הרמקול (Audio/Sound), לחץ עליו ובחלון שנפתח בדוק אם מופיע This device is working properly
- הפעל שוב צ'אט וידאו
בעת קבלת האישור העקרוני לבקשתך יוצג לך מספר בקשה. שמור את המספר ותוכל בכל עת לחזור לאותה בקשה ולהמשיך מהנקודה שבה הפסקת, ללא צורך למלא שוב את פרטיך.
דבר
איתנו
