שאלות נפוצות בנושא פיקדונות באתר בנק ירושלים

רוצים לפתוח פיקדון באמצעות האתר ויש לכם שאלות? ריכזנו כאן עבורכם שאלות נפוצות על הפקדת פיקדונות ואת התשובות להן.

 

אני מעוניין לפתוח פיקדון בבנק, אך לא מעוניין לשלם עמלת פתיחת חשבון. האם זה אפשרי?

כן. ללקוחות פרטיים, פתיחת חשבון בבנק ירושלים לצורך פיקדון או הלוואה בלבד, אינה כרוכה בתשלום עמלות.

אין לי חשבון בבנק ירושלים. האם אני יכול לפתוח אצלכם פיקדון?

כן. אנחנו בבנק ירושלים מאפשרים ללקוחות כל הבנקים, ובלבד שיהיו מעל גיל 18, לפתוח פיקדונות או לבקש הלוואות, גם ללא חשבון עו"ש בבנק ירושלים.

האם גם בעלי חשבונות עסקיים נהנים מפטור מעמלות?

פטור מעמלות ניתן כיום ללקוחות פרטיים בלבד, אבל גם ללקוחות עסקיים אנחנו מציעים תנאים אטרקטיביים והטבות. למידע נוסף, מומלץ לפנות לאחד מהסניפים שלנו.

מה מיוחד בפיקדון של בנק ירושלים?

יש הרבה דברים מיוחדים, אבל העיקרי שבהם הוא – שאין צורך לפתוח חשבון עו"ש או להגיע לסניף כדי לפתוח פיקדון בבנק ירושלים, אפשר לעשות הכל באתר, במקום ובזמן הנוח עבורך, ולכן, גם אין צורך בתשלום עמלות. כמו כן, אין מדרגות ריבית לפיקדונות שלנו, ולכן כל הלקוחות שלנו נהנים מריביות אטרקטיביות, בכל סכום הפקדה. בנוסף, הבנק מציע מגוון פיקדונות אטרקטיביים עם תחנות יציאה נוחות.

מי יכול לפתוח פיקדון בבנק ירושלים?

במילה אחת: כולם. וביותר מילים: לקוחות פרטיים מגיל 18 ומעלה, אשר רשומים כבעלי החשבון בחשבון הבנק שממנו יועבר הכסף לפיקדון ושאליו יוחזר הכסף בפירעון.

אילו סכומים ניתן להפקיד בפיקדון?

  • פיקדון בהפקדה חד פעמית: החל מ-1,000₪
  • פיקדון בהפקדה חודשית: 100-10000 ₪

איך מעבירים כספים לחשבון הפיקדון הנפתח באתר האינטרנט?

ניתן להעביר כסף באמצעות העברה בנקאית. אין אפשרות להפקיד כסף במזומן או בהמחאה בנקאית. בעת הקמת הפיקדון באתר תקבלו מס' חשבון שאליו תוכלו בקלות להעביר את הכסף.

איך מקבלים בחזרה את כספי הפיקדון שהופקד באתר בתוספת הריבית?

בפיקדון המנוהל במערכת סגורה (התהליך הדיגיטלי הקצר והפשוט של הבנק לפתיחת חשבון והפקדת פיקדון), אם לא התקבלה הוראת חידוש, בסיום תקופת הפיקדון הקרן והריבית יעברו בהעברה בנקאית לחשבון שממנו התקבלו - ללא עלויות.

בחלק מן הפיקדונות מתאפשרת משיכה מוקדמת בהתראה מראש כפי שמוגדר בתנאי הפיקדון, שבהם ניתן לצפות טרם ההפקדה. במועד המשיכה הכסף יועבר לחשבון ממנו הגיע, כמובן ללא עלות נוספת.

מהי הריבית על פיקדונות בבנק ירושלים?

הריבית יכולה להשתנות מעת לעת והינה כפי שמוצגת באתר האינטרנט של הבנק למשך תקופת ההפקדה על פי תנאי הפיקדון שאושרו ע"י הלקוח.

האם ניתן להגדיל את סכום ההפקדה?

  • פיקדון חד-פעמי: סכום הפיקדון קבוע וצובר ריבית לאורך התקופה, ולכן אין אפשרות להפקיד כספים נוספים לאותו פיקדון.
  • פיקדון רב פעמי: ניתן להפקיד בין 100-10000 ₪ לחודש. שינוי סכום ההפקדה יהיה עד פי 10 מסכום ההפקדה האחרון ולא יותר מ-10,000 ₪. ניתן לעצור הפקדות או לשנות את הסכום בהתאם לצרכים שלך בשיחה קצרה עם מוקד הבנק.

האם ניתן להקפיא הפקדות חודשיות לפיקדון?

כן, בהתאם לתנאי הפיקדון שאישרת במעמד פתיחת הפיקדון. כל מה שצריך לעשות הוא ליצור קשר עם המוקד הטלפוני שלנו ולהורות על ההקפאה.

האם ניתן לפתוח פיקדון משותף באמצעות האתר?

ניתן לפתוח פיקדון משותף, אך במקרה זה כל ההוראות יתקבלו בפקס בלבד שעליו חתומים כל בעלי החשבון. כמו כן, גם חשבון המקור, שממנו הופקדו כספי הפיקדון, צריך להיות חשבון משותף לאותם בעלים ויש להציג אישור או אסמכתה לכך.

האם ניתן להעביר כסף מחשבון שונה מזה שהצהרתי עליו בעת פתיחת הפיקדון באתר?

ניתן להעביר כסף רק מחשבון הרשום על שם בעל הפיקדון. אם פרטי החשבון השתנו ממועד פתיחת הפיקדון אצלנו, יש להציג אסמכתה לבעלות על החשבון הנוסף.

החלפתי שם משפחה. איך מעדכנים אתכם?

יש לשלוח אלינו צילום של תעודת הזהות בצירוף הספח בכדי שנוכל לאמת את הפרטים החדשים ולעדכן במערכות הבנק.

האם ניתן לתת הוראות לביצוע פעולות בפיקדון שנפתח באתר האינטרנט דרך הטלפון?

כמובן, במועד פתיחת החשבון יש לך אפשרות לאשר גם פעילות בקווי תקשורת המאפשרת לך לתת הוראות טלפוניות בחשבון. אם אינך רוצה לאפשר מתן הוראות כאלה יש ליצור קשר עם מוקד הבנק.

האם ניתן לצפות בפרטי הפיקדון שלי דרך האינטרנט?

ניתן לצפות בחשבון הפיקדון באתר הבנק ובאפליקציה, שאליהם ניתן להתחבר גם עם סיסמה חד פעמית בתהליך מקוצר.

הצפייה מתאפשרת יום עסקים אחד לאחר פתיחת החשבון. אם העברת כסף לחשבון ניתן לראות אותם בחשבון, במרבית המקרים, ביום העסקים העוקב לביצוע ההעברה.

פעולת ההפקדה מבוצעת עד 2 ימי עסקים ממועד קבלת הכסף ובשלב זה היא מופיעה בתנועות. הפיקדון יופיע יום לאחר הקמתו תחת "הפיקדונות שלי". ההפקדות מבוצעות עפ"י יום ערך הגעתם.
למידע נוסף ניתן ליצור קשר עם המוקד הטלפוני של הבנק בטלפון 5727*.

העברתי כסף והוא הוחזר אלי ולא הושקע בפועל - מדוע?

כסף המגיע לחשבונך חייב להיות מחשבון הרשום על שמך בבנק בישראל, אם הבנק לא הצליח לזהות את החשבון ממנו הגיע הכסף כחשבון על שמך, הוא ינסה ליצור עימך קשר וייתכן שיהיה צורך להציג "אישור קיום חשבון" מהבנק ממנו העברת את הכסף. אישור קיום חשבון ניתן להפיק היום בקלות באתרי כל הבנקים בפעולה פשוטה.

אם לא העברת את האסמכתאות הנדרשות, הבנק ישיב את הכסף לחשבונך והפיקדון לא יופקד.

אין באמור לעיל בכדי להוות המלצה להשקעה או תחליף לייעוץ השקעות המותאם לנתוניו האישיים של כל לקוח ועל פי צרכיו הספציפיים. הקמת הפיקדון כפופה להשלמת כל הדרישות להקמת הפיקדון כפי שמופיעות באתר ובכפוף לבדיקות שעל הבנק לבצע על-פי כל דין.

מתקדמים.

פיקדון דיגיטלי משתלם במיוחד בהתאמה אישית

דבר

איתנו

מלא פרטים ונחזור אליך בהקדם*

*פרטיך יישמרו וישמשו לצורך חזרה אליך

לידיעתך, באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies כדי לספק לך חווית גלישה טובה יותר.
למידע נוסף ניתן לעיין במדיניות הפרטיות