טופס פנייה ליחידה לפניות הציבור

​​​לקוחות נכבדים, 
לתשומת לבכם, איננו מטפלים בבקשות לביצוע פעולות וקבלת מידע בחשבון. בקשות כאלו יש להפנות לסניף בו מתנהל החשבון ו/או למוקד הבנק בטלפון 5727*.
כדי שיתאפשר בידינו לטפל בפנייה בהקדם האפשרי, נבקש למלא את מירב הפרטים הנדרשים בפנייה. שדות חובה מסומנים בכוכבית *
לידיעתך, פרטיך ישמרו וישמשו לצורך הטיפול בפנייתך.
 

​​פרטי הפונה

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

​פרטי חשבון

 
 

 
 
 
 
 
 
 

​פרטי התקשרות מול היחידה לפניות הציבור​

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

​​פרטי התלונה

 
 
 
 
 
 

​​ניתן להשתמש בסימני הפיסוק הבאים בלבד: ()*^_:|}{';-?!@#%=$+.\,@​

 
​​​​​​אם ברצונך להעביר אלינו מסמכים בנוגע לפנייתך, באפשרותך לשלוח אותם באחת מן הדרכים הבאות בצירוף מספר הת.ז. שלך על גבי המסמכים:
  1. ​פקס: 076-8096039
  2. דואר: בנק ירושלים - היחידה לטיפול בתלונות הציבור, רח' נגב 2 , ת.ד 1076 קריית שדה התעופה מיקוד 70100.​
  3. העלאת קובץ בתיבה המיועדת לכך מטה. אם ברשותך כמה מסמכים אנא צרף אותם לקובץ אחד והעלה אותו.
 
העלאת קובץ
 
 
 
 
הגלישה באתר בנק ירושלים בע"מ (להלן: "בנק ירושלים" או "הבנק"), לרבות אתר הלקוחות, והשימוש בנתונים, במידע, בשרותים ובכלים המצויים בו כפופים להוראות, לתנאים ולסייגים המפורטים להלן ("תנאי הגלישה"). כל הזכויות שמורות לאתר בנק ירושלים. אין לעשות כל שימוש בתכני האתר ללא קבלת אישור בכתב ומראש מבנק ירושלים. לתשומת לבך, פרטי גלישתך באתר הבנק נשמרים במאגרי המידע של הבנק. גלישה באתר הבנק והשארת פרטים בו מהווים הסכמה לשמירתם על ידי הבנק. המידע ישמש לצורך ניהול, תפעול וטיפול בכל שירות אותו אבקש מהבנק.