טופס פנייה לפניות הציבור

​​​לקוחות נכבדים, לתשומת לבכם, איננו מטפלים בבקשות לביצוע פעולות וקבלת מידע בחשבון. בקשות כאלו יש להפנות לסניף בו מתנהל החשבון ו/או למוקד הבנק בטלפון 5727*. כדי שיתאפשר בידינו לטפל בפנייה בהקדם האפשרי, נבקש למלא את מירב הפרטים הנדרשים בפנייה. שדות חובה מסומנים בכוכבית * לידיעתך, פרטיך ישמרו וישמשו לצורך הטיפול בפנייתך. *
​​פרטי הפונה



פרטי חשבון


פרטי התקשרות
​פרטי התלונה
​​לא ניתן להשתמש בסימני הפיסוק הבאים בלבד: ()*^_:|}{';-?!@#%=$+.\,@​

​​​​​​אם ברצונך להעביר אלינו מסמכים בנוגע לפנייתך, באפשרותך לשלוח אותם באחת מן הדרכים הבאות בצירוף מספר הת.ז. שלך על גבי המסמכים: 1.​פקס: 076-8096039 2.דואר: בנק ירושלים - היחידה לטיפול בתלונות הציבור, רח' נגב 2 , ת.ד 1076 קריית שדה התעופה מיקוד 70100.​ 3.העלאת קובץ בתיבה המיועדת לכך מטה. אם ברשותך כמה מסמכים אנא צרף אותם לקובץ אחד והעלה אותו.